File agus scríbhneoir prós ón Astráil is ea Joanne Burns (1945) agus an-bhéim aici ar thaibhiú ina saothar.
Tá Burns ina cónaí in Sydney. Rinne sí staidéar in Ollscoil Sydney agus tá Béarla agus scríbhneoireacht chruthaitheach múinte aici san Astráil agus i Sasana. Tá blas filíochta agus próis araon ar a saothar agus is minic a bhaineann sí feidhm as ábhar fánach ó nuachtáin agus ó ghnáthfhoinsí eile. Sna 1980idí bhí sí páirteach sa Sydney Women Writers' Workshop, grúpa trialach. Tá deich gcnuasach foilsithe aici, agus fuair Footnotes of a Hammock Duais Judith Wright 2005 i bpáirt le cnuasach eile.
SliochtCuir in Eagar
- there were so many books. she had to separate them to avoid being overwhelmed by the excessive implications of their words. she kept hundreds in a series of boxes inside a wire cage in a warehouse. and hundreds more on the shelves of her various rooms. when she changed houses she would pack some of the books into the boxes and exchange them for others that had been hibernating. these resurrected books were precious to her for a while. they had assumed the patinas of dusty chthonic wisdoms. and thus she would let them sit on the shelves admiring them from a distance. gathering time and air. she did not want to be intimate with their insides. the atmospherics suggested by the titles were enough. sometimes she would increase the psychic proximities between herself and the books and place a pile of them on the floor next to her bed. and quite possibly she absorbed their intentions while she slept... ("Reading")
FoilseacháinCuir in Eagar
FilíochtCuir in Eagar
- Burns, Joanne (1972). "Snatch". London: Strange Faeces.
- Burns, Joanne (1973). "Ratz".
- Burns, Joanne (1976). "Adrenalin flicknife".
- Burns, Joanne (1976). "Alphabatics".
- Burns, Joanne (1977). "Poems for a split second : No. 1". Lean Sisters.
- Burns, Joanne (1988). "Blowing bubbles in the 7th lane". Sydney: Fab.
- Burns, Joanne (1992). "On a clear day". ETT Imprint.
- Burns, Joanne (1996). "Penelope's knees". UQP.
- Burns, Joanne (1999). "Aerial photography". Five Islands.
- Burns, Joanne (2001). "People like that: and other poems". Picara Press.
- Burns, Joanne (2004). "Footnotes of a Hammock". Five Islands Press.
- Burns, Joanne (2007). "An Illustrated History of Diaries". Giramondo.
- Burns, Joanne (2011). "Amphora". Giramondo Publishing.
- Burns, Joanne (2014). "Brush". Giramondo.
Staidéir chriticiúla agus léirmheasannaCuir in Eagar
- Lucas, Rose (September 2011). "Scatter". Australian Book Review (334): 65. Léirmheas ar Amphora.
- Léirmheas le Gig Ryan ar Footnotes of a Hammock, The Age, 16 Deireadh Fómhair 2004 *
- Pushing Boundaries: Léirmheas le Mark Roberts ar Amphora, Rochford Street Review, March 2013 *
- Surreal Inventiveness: Peter Kirkpatrick launches Brush by Joanne Burns, Rochford Street Review, Samhain 2014 *
NótaíCuir in Eagar
- Joanne Burns Content Page (Australian Literature Resources)
- Carolyn Hughes: An Effort of Non-Compliance (M/C Reviews). Rochtain: 20 December 2006
- ACT's premier art and literary awards announced (Chief Minister, ACT Website) Rochtain: 20 Nollaig 2006
Naisc sheachtrachaCuir in Eagar
TagairtíCuir in Eagar
- Adelaide, Debra (1988) Australian women writers: a bibliographic guide, London, Pandora